جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بررسي مختصري در ارتباط با بازاريابي املاك به شيوه سنتي تا روش هاي مدرن امروزي - 29 فروردين 95

آپارتمان اداري , apartment ,آپارتمان , فروش آپارتمان , خريد آپارتمان , شمال , شمال تهران , فرشته , خيابان فرشته , آپارتمان خيابان آقا بزرگي , خريد آپارتمان در خيابان فرشته تهران , فروش آپارتمان در خيابان فرشته تهران , شمال شهر , تجريش , ميدان تجريش ,الهيه , خيابان وليعصر , خيابان وليعصر تهران , پارك وي , بلاتر از چهار راه پارك وي , خيابان مقدس اردبيلي , ولنجك , خيابان ولنجك , خيابان آقا بزرگي , خيابان كامران , اداري , آپارتمان سند اداري , قيمت , قيمت آپارتمان

بررسي مختصري در ارتباط با بازاريابي املاك به شيوه سنتي تا روش هاي مدرن امروزي - 29 فروردين 95

۲۰ بازديد

بررسي مختصري در ارتباط با بازاريابي املاك به شيوه سنتي تا روش هاي مدرن امروزي - 29 فروردين 95

New marketing civilians

10 معبر تلگرامي رونق مسكن

نسل پنجم بازاريابي ملكي به‌عنوان جديدترين روش جذب مشتري در معاملات مسكن هم‌اكنون با اضافه شدن يك مكمل تازه، بازار خريد و فروش ملك را با 10 مزيت عمده همراه كرده است.

 مكمل نسل پنجم بازاريابي ملكي در حالي به تازگي به حوزه جذب مشتري براي آپارتمان‌هاي مسكوني و ساير املاك وارد شده كه اين شيوه اخيرا در شهر تهران و چند شهر ديگر، عامل ايجاد تحولات مهمي در مثلث بازار ملك شامل خريدار، فروشنده و واسطه ملكي است. تا پيش از آغاز نسل پنجم بازاريابي براي معاملات مسكن، فرآيند جذب مشتري براي فايل‌هاي فروش ملك، چهار مرحله عمده را پشت سر گذاشته است. اين در حالي است كه با تكميل پنجمين نسل از اين پروسه مزاياي قابل‌توجهي متوجه هر يك از سه ضلع مثلث بازار مسكن خواهد شد. نسل اول بازاريابي ملكي به دوراني بر مي‌گردد كه دلالي غيررسمي، مهم‌ترين مرجع خريد و فروش ملك در شهرها محسوب مي‌شد. به گزارش دنياي اقتصاد ، طي بيش از نيم قرن گذشته، معاملات خريد و فروش مسكن عمدتا از طريق واسطه‌هاي ملكي انجام مي‌شد كه فارغ از هر گونه چارچوب و انسجام خاصي به صورت مجزا به بازاريابي براي فروش املاك مي‌پرداختند. حدود نيم قرن پيش، با هدايت حرفه دلالي ملك به مسيري رسمي، فعاليت واسطه‌هاي ملكي در قالب تشكيل آژانس‌هاي معاملات ملكي ساماندهي شد و از آن پس واسطه‌ها با كسب مجوز رسمي مجاز به فعاليت و دريافت حق كميسيون از طرفين معاملات شدند.

با انسجام فعاليت واسطه‌هاي ملكي، واسطه‌گري غيررسمي در محيط‌هايي غير از بنگاه‌هاي مسكن محدود و به تدريج بسيار كمرنگ و در اغلب موارد به‌طور كامل محو شد. اين در حالي است كه طي چند دهه اخير نسل سوم بازاريابي ملكي از طريق انتشار آگهي نامه‌هاي مطبوعاتي، حاوي فايل‌هاي مربوط به املاك فروشي، رواج پيدا كرد. به اين ترتيب متقاضيان فروش واحدهاي مسكوني و ساير املاك اعم از واسطه‌هاي ملكي و همچنين مالكاني كه قصد فروش ملك خود را داشتند اين بار از طريق چاپ آگهي در روزنامه‌ها، اقدام به جذب مشتري كردند.

امكانات نهفته در نسل پنجم بازاريابي ملك
در شرايطي كه نسل دوم و سوم و به صورت محدود نسل اول بازاريابي ملكي به موازات هم ادامه داشت، از حدود يك دهه گذشته با گسترش نقش فناوري‌هاي جديد در فعاليت‌هاي اقتصادي، نسل چهارم بازاريابي ملكي از طريق راه‌اندازي سايت‌هاي اينترنتي خريد وفروش ملك هم رواج پيدا كرد تا اين بار آژانس‌هاي املاك و ساير فعالان اين حوزه بتوانند از طريق انتشار آگهي در فضاي مجازي فايل‌هاي خود را به تعداد بيشتري از متقاضيان ارائه كنند. اما، نسل پنجم بازاريابي ملكي با رواج استفاده از شبكه اجتماعي تلگرام در ميان كاربران ايراني به‌عنوان جديدترين شيوه جذب مشتري براي املاك فروشي به تازگي امكان استفاده از قابليت‌هاي نهفته در روش‌هاي مجازي تبليغات ملكي را در اختيار مثلث بازار ملك قرار داده است.

انتشار تصاوير واقعي از فضاي داخلي و نماي بيروني آپارتمان‌هاي مسكوني و فايل‌هاي املاك فروشي به‌وسيله تلفن همراه از طريق كانال‌هاي تلگرام، هم‌اكنون به‌عنوان مكمل نسل پنجم بازاريابي ملكي امكانات و قابليت‌هاي جديدي را در اختيار متقاضيان خريد وفروش مسكن و مشاوران املاك قرار مي‌دهد كه تا پيش از اين وجود نداشت. در واقع شيوه‌اي كه از حدود يك دهه قبل در كشورهاي پيشرفته به‌عنوان مكمل تبليغات اينترنتي در نسل چهارم بازاريابي ملكي تجربه شد هم‌اكنون به‌عنوان مكمل نسل پنجم جذب مشتري در بازار مسكن پايتخت و چند شهر بزرگ در حال رشد است.

طي 10 سال اخير، استفاده از تصاوير واقعي از نماي بيروني و فضاي داخلي املاك فروشي در كنار انتشار متن آگهي مربوط به شرايط فروش ملك، به‌عنوان تقويت كننده نسل چهارم بازاريابي ملكي يعني انتشار آگهي در سايت‌هاي اينترنتي در كشورهاي پيشرفته تجربه شد. اين تجربه موفق كه مزيت‌هاي زيادي براي خريدار، فروشنده و واسطه‌هاي ملكي در بر داشت، با تاخير 10 ساله هم‌اكنون به نسل پنجم بازاريابي در پايتخت و چند شهر بزرگ كشور يعني بازاريابي ملكي از طريق شبكه اجتماعي تلگرام رسيده است.

ظرفيت 22 ميليوني تبليغات ژورنالي
شبكه اجتماعي تلگرام كه مطابق با آخرين آمارها تا پايان سال 94 حدود 15 ميليون نفر كاربر فعال و 7 ميليون كاربر غيرفعال در كل كشور دارد، طي يكسال گذشته به ظرفيت بزرگي براي تبليغات ملكي تبديل شده است كه با تقويت اين روش با استفاده از تصاوير املاك فروشي، تحول مهمي در نسل پنجم بازاريابي ملكي در حال وقوع است. بازاريابي تصويري در گروه‌ها و كانال‌هاي تلگرامي مي‌تواند 10 گشايش بزرگ در معاملات مسكن به‌خصوص در مقطع زماني حاضر كه فاز خروج از ركود و دوران پيش رونق شروع شده است، را به همراه داشته باشد. نيمي از اين 10 مزيت عمده بازاريابي تصويري در فضاي تلگرام براساس الگوي جهاني فروش تصويري املاك، قابليت عيني پيدا كرده و به‌عنوان يك روش موفق هم‌اكنون در اغلب كشورهاي پيشرفته مبناي خريد و فروش ملك قرار گرفته است.

حذف بعد زمان و مكان در پروسه خريد و فروش ملك اولين مزيت بازاريابي تصويري املاك در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي اينترنتي است. امكان مشاهده تصاوير واقعي از نماي بيروني و فضاي داخلي املاك، در شبكه‌هاي اجتماعي، محدوديت‌هاي زماني و مكاني براي بازديد از فايل‌هاي فروش ملك را از بين مي‌برد و كاربران سايت‌هاي اينترنتي و شبكه‌هاي اجتماعي همچون تلگرام مي‌توانند در هر زمان و هر مكاني فايل‌هاي فروش ملك را براي انتخاب مناسب‌ترين آنها مشاهده كنند.

دومين مزيت تقويت نسل پنجم بازاريابي ملكي به از بين رفتن نياز به مراجعه فيزيكي در جست و جوي اوليه براي خريد ملك بر مي‌گردد. در واقع امكان مشاهده تصاوير فايل‌هاي فروش مسكن، مراجعه براي خريد هر كدام از اين فايل‌ها را منوط به كسب رضايت اوليه از هر كدام از اين فايل‌ها در نتيجه بازديد مجازي مي‌كند. بنابراين متقاضي خريد ملك هرگز وقت خود را براي بازديد از املاكي كه در همان نگاه اول مورد رضايت وي واقع نمي‌شود، هدر نمي‌دهد.

انتشار و امكان بازديد از فايل‌هاي فروش املاك به‌صورت ارزان‌تر و آسان‌تر سومين مزيت بازاريابي تصويري در بازار مسكن است. از سوي ديگر، امكان تصميم‌گيري سريع و كاهش شديد زمان مورد نياز براي بازاريابي و جست‌وجوي مشتري به‌عنوان چهارمين مزيت اين روش تبليغات ملكي مطرح است. تسريع زمان ملك يابي و سهولت مشاهده املاك فروشي براي متقاضيان شاغل، پنجمين مزيت قابل توجه در بازاريابي تصويري محسوب مي‌شود.

علاوه‌بر 5 مزيت ذكر شده، طي 10 سال گذشته، استفاده از روش بازاريابي تصويري املاك در كشورهايي مانند انگليس و آمريكا به‌عنوان جوامع پيشرفته و تركيه و امارات به‌عنوان دو كاربر موفق اين روش بازاريابي ملكي، پنج مزيت ديگر را براي مثلث بازار ملك در اين كشورها – خريدار، فروشنده و واسطه‌هاي ملكي – به همراه داشته است.

امكان مقايسه فايل‌هاي مشابه فروش ملك به‌عنوان مثال در گروه‌هاي 5 تايي، امكان ارائه اطلاعات مكمل حقوقي، فني و اقتصادي براي خريد يا اجاره املاك و امكان اظهار نظر حقوقي خريداران بعد از انجام معامله بابت ويژگي‌هاي محله و ساختماني كه به تازگي در آن مستقر شده اند، سه مزيت عمده ديگر از اين 10 مزيت هستند. اين در حالي است كه فراهم شدن امكان مشاوره رايگان به صورت زنده و صوتي از طريق ميزگردهاي مجازي متخصصان فروش املاك، نهمين مزيت تبليغات تصويري تجربه شده در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي اينترنتي بازاريابي ملكي در كشورهاي پيشرفته است.

همچنين فعالان بازار ملكي در برخي از اين كشورها با استفاده از اين روش بازاريابي ملكي، با اطلاع از نوع شغل، موقعيت جغرافيايي اقوام، دوستان و آشنايان متقاضيان خريد ملك و روحيات و تعاملات اجتماعي آنان، اطلاعات كاربردي مهمي را در اختيار آنان قرار مي‌دهند. اين اطلاعات مي‌تواند شامل معرفي محلاتي با سطح مطلوب دسترسي به خدمات، راه ها، حمل و نقل عمومي و... باشد يا به‌عنوان مثال اطلاعاتي را در مورد محلات جرم خيز يا محلاتي كه از طرف خريداران قبلي به‌عنوان محلات مطلوب و محبوب شناخته شده‌اند در اختيار متقاضيان خريد ملك قرار دهد.

بازاريابي برتر براي نوسازها
كارشناسان بازاريابي ملكي، معرفي فايل‌هاي فروش ملك با استفاده از تصاوير واضح از نماي بيروني و فضاي داخلي آنها را روشي برتر در مقايسه با ساير شيوه‌هاي بازاريابي، براي املاك و آپارتمان‌هاي نوساز مي‌دانند. به اعتقاد آنان، در حال حاضر كه حجم عمده معاملات مسكن در انحصار واحدهاي نوساز است و از طرفي عمده تقويت قدرت خريد از مجراي تسهيلات مسكن مخصوص زوج‌هاي جوان خانه اولي طراحي شده كه عمده آنان شاغل هستند، تبليغات تصويري با توجه به 10 مزيت گفته شده بهترين شيوه براي بازاريابي املاك نوساز و مصرفي است. همچنين اين روش با اتصال آسان‌تر و سريع‌تر طرفين معاملات و واسطه‌هاي ملكي به يكديگر، نقش مهمي در برون رفت از ركود و افزايش حجم معاملات مصرفي خريد مسكن دارد.

تجربه دنيا در بازاريابي تصويري ملك
 شما مي‌توانيد با استفاده از اينترنت در همين لحظه، در هر كجاي دنيا كه مي‌خواهيد خانه مورد نظر خود را جست‌وجو كنيد. در دنياي امروز سايت‌هاي خريد و فروش آنلاين مسكن هر روز پيشرفته‌تر مي‌شوند و فرهنگ استفاده از‌ اين سايت‌ها به سرعت در حال فراگير شدن است تا جايي كه ديگر شغل «معاملات ملكي» در دنيا در حال از بين رفتن است و تنها بنگاه‌هايي كه توانسته‌اند خود را وارد اين شبكه‌هاي مجازي خريد و فروش كنند مي‌توانند به ادامه شغل خود اميدوار باشند.

امكانات متنوع اين سايت‌ها در كنار صرفه‌جويي در وقت و حذف پورسانت دلالان مسكن در واقع راز موفقيت آنها است. اين سايت‌ها در بازار رقابتي با يكديگر امكانات خاصي را براي كاربران فراهم مي‌كنند كه در نهايت مستاجران، خريداران و صاحبان ملك‌ ترجيح مي‌دهند از اين سايت‌ها استفاده كنند. در اكثر اين سايت‌ها اطلاعاتي از قبيل قيمت‌، تعداد اتاق‌ خواب‌ها، امكانات موجود در خانه، مدت ساخت، مكان دقيق و عكس‌هايي از داخل، خارج و اطراف ملك وجود‌ دارد و فقدان هر كدام از اين اطلاعات باعث كاهش شديد بازديد‌كننده و ديده شدن ملك در سايت مي‌شود. اما در كنار اين اطلاعات كاملي كه داده شده‌است، بعضي از سايت‌ها براي جذب مشتري خدمات جديدي را ارائه كرده‌اند، در آمريكا سايت‌هايي مانند: «سايبرهوم»، اطلاعات ملك‌هاي هر منطقه را به صورت طبقه‌بندي شده و ليستي يا نقشه‌اي در آورده‌است و خريدار با يك نگاه مي‌تواند اطلاعات بازار كلي آن ناحيه را دريافت كند. همچنين مقالاتي براي بالا بردن سطح اطلاعات خريداران، مستاجران و مالكان در حوزه مسكن در كتابخانه اين سايت قرار گرفته‌است. سايت «هومز» امكان استفاده آسان از سايتش را از طريق نصب اپليكيشن بر گوشي‌هاي تلفن‌همراه فراهم كرده است. سايت «ريلتور» كه وابسته به موسسه ملي معامله‌گران مسكن است ليست‌هايش را در مورد جزئيات ملك‌هاي معاوضه شده، تغيير قيمت‌هاي مسكن و عكس‌ها و ويدئو‌هاي متنوع از خانه‌‌هايي كه آماده فروش يا اجاره هستند هر 15 دقيقه به روز مي‌كند و تازه‌ترين اخبار را در دسترس مردم قرار مي‌دهد. سايت «توروليا» با كنار هم قرار دادن متخصصان مسكن امكان ارتباط مستقيم آنلاين را به‌صورت صوتي براي كاربران خود فراهم كرده‌است. همچنين كاربران مي‌توانند تجربه‌هاي شخصي خود را در مورد خريد مسكن به صورت صوتي در سايت بگذارند. امكان مقايسه در كنارهم 5خانه و فيلتر‌هايي كه براي جست‌وجو وجود دارند از ديگر دلايل محبوبيت اين سايت است. سايت «زيلوو» نيز امكان پرسش و پاسخ بين متخصصان و مردم را فراهم كرده‌است. اين سايت از تمامي مردم دعوت كرده تا اطلاعات خانه‌هايشان را حتي اگر قصد خريد و فروش ندارند، وارد كنند؛ در نتيجه كاربران سايت مي‌توانند موقعيت خانه‌اي كه مي‌خواهند و قيمت‌هاي كلي منطقه مورد نظر خود را متوجه شوند. سامانه زيلو «zillow» در آمريكا يكي از اين نمونه‌هاي موفق است كه در آن مي‌توان تمام آپارتمان‌ها و املاك فروشي يا اجاره‌اي را با وارد كردن كد منطقه مشاهده كرد.

در اين سامانه تمام مشخصات، قيمت پيشنهادي و ساير شرايط فروش يا اجاره آپارتمان‌ها به همراه اطلاعات نحوه تماس با فروشنده قابل دسترسي است. حتي برآورد كارشناسي سامانه درباره سطح بالا يا پايين قيمت پيشنهادي فروشنده نيز در اين سامانه به خريدار اعلام مي‌شود. در انگليس نيز سايت‌هايي مانند: «پروپرتي نت‌ ورك» از كاربران خود مي‌خواهد از طريق فيس‌بوك وارد شوند و با توجه به اطلاعاتي كه از كاربر، علاقه‌مندي‌ها، شغلش و دوستانش به دست مي‌آورد به او پيشنهاد مي‌كند چه خانه‌اي را در چه منطقه‌اي بخرد يا اجاره كند. سايت «فايند پروپرلي» فيلترهاي متعددي را در سايت خود قرار داده كه توسط آنها مي‌توان محله‌ دلخواه را براساس مسافتش تا ايستگاه‌هاي مختلف و پارك‌ها، آمار جرم، ميزان ماليات و محبوبيت در ميان قشر خاص انتخاب كرد. سايت‌هاي «پروپرتي اسنك» و «زوپلا» ملك‌ها را براساس كاهش قيمت و تاريخچه نوسانات قيمت و ميزانشان در هر ناحيه مرتب مي‌كنند. در انگليس سايت‌هاي خاص موضوعي نيز وجود دارند مانند: كليسا يا مدرسه‌هايي كه با هدف تغيير كاربري به فروش مي‌رسند، فروش زمين، خانه‌هاي مدرن، مسكن‌هاي داراي وام و اجاره يا خريد اتاق به جاي يك واحد كامل، كه امكان جست‌وجوي سريع‌تر را براي كاربران فراهم مي‌كنند. اين سايت‌ها همچنين مشاوره‌هايي براي قيمت‌گذاري روي ملك دارند و باعث بالا رفتن اعتماد مردم براي خريد خانه مي‌شوند. همچنين سايت‌هايي وجود دارند مانند «زوپلا»، «رايت موو» و «ورد پروپرتيز» كه امكان جست‌وجو و پيدا كردن ملك را در اكثر كشورهاي جهان فراهم كرده‌اند.
ارسال به توييتر

اخبار مرتبط

=========================================== 

 اميدواريم استحكام ، زيبائي و مهمتر از همه اعتبار فروشنده شركت سرمايه گذاري توسعه ساختمان سپهر تهران متعلق به بانك صادرات)شما را ترغيب نمايد تا در صورت نياز به ملكي در شمال شهر تهران براي سكونت در محيطي دلپذير و زيبا و يا سرمايه گذاري مطمئن ، يكي از خريداران اين برج هاي آرامش بخش باشيد.

اطلاعيه پيش فروش آپارتمان در خيابان فرشته تهران

 فروش ( پيش فروش ) آپارتمان در خيابان فرشته تهران

===============================
  قيمت آپارتمان در تهران ,  قيمت آپارتمان در تهران همشهري ,  قيمت آپارتمان در تهران همشهري آنلاين  , قيمت آپارتمان در تهران روي ديوار  ,  قيمت آپارتمان در تهرانپارس  ,  قيمت آپارتمان در كيش ,   قيمت آپارتمان در شهرك غرب , قيمت آپارتمان در شهرك اكباتان  ,  قيمت آپارتمان  ,  جدول قيمت آپارتمان در تهران  ,  جدول قيمت آپارتمان مناطق تهران  ,  جدول قيمت مسكن در مناطق تهران  ,  جدول افزايش قيمت مسكن مهر  ,  جدول قيمت مسكن در مناطق تهران  ,  قيمت مسكن در مناطق مختلف تهران+جدول  ,  قيمت مسكن در تهران  ,  قيمت مسكن در سال 94  ,  قيمت آپارتمان در تجريش ,  قيمت آپارتمان در شمال تهران  ,  قيمت خانه در شمال تهران  ,  قيمت مسكن در شمال تهران  , قيمت مسكن در شمال شرق تهران  ,    
----------------------------------

#ملك , #خريد ملك , خريد مسكن #آپارتمان , #خريد آپارتمان , #خريد ملك در تهران ,
 #,ويلا  , #آپارتماناداري ,
 #apartment  , #آپارتمان , # فروش آپارتمان#خريد آپارتمان , # رامسر, #شمال , #شمال تهران ,    
#خيابان فرشته , # آپارتمان خيابان آقا بزرگي , # خريد آپارتمان در خيابان فرشته تهران ,
=============
اطلاعيه فروش آپارتمانهاي سند اداري و مغازهاي تجاري
 فروش واحد هاي تجاري و آپارتمان هاي اداري در بر خيابان آزادي تهران : مغازه هاي داخل پاساژ مناسب براي موبايل ، كامپيوتر ، صنايع دانش بنيان ، صنايع پزشكي ،  دندانپزشكي  ، علوم آزمايشگاهي  و داروسازي
واحد هاي اداري در متراژ هاي 60 الي 110 متر مناسب براي دفاتر  كليه شركت ها
اول منطه زوج و فرد طرح ترافيك با تامين پاركينگ 100 درصد و دسترسي مترو ، BRT
----------------------------------------------------------------------

قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان

 

بررسي مختصري در ارتباط با بازاريابي املاك به شيوه سنتي تا روش هاي مدرن امروزي - 29 فروردين 95

New marketing civilians

10 معبر تلگرامي رونق مسكن

نسل پنجم بازاريابي ملكي به‌عنوان جديدترين روش جذب مشتري در معاملات مسكن هم‌اكنون با اضافه شدن يك مكمل تازه، بازار خريد و فروش ملك را با 10 مزيت عمده همراه كرده است.

 مكمل نسل پنجم بازاريابي ملكي در حالي به تازگي به حوزه جذب مشتري براي آپارتمان‌هاي مسكوني و ساير املاك وارد شده كه اين شيوه اخيرا در شهر تهران و چند شهر ديگر، عامل ايجاد تحولات مهمي در مثلث بازار ملك شامل خريدار، فروشنده و واسطه ملكي است. تا پيش از آغاز نسل پنجم بازاريابي براي معاملات مسكن، فرآيند جذب مشتري براي فايل‌هاي فروش ملك، چهار مرحله عمده را پشت سر گذاشته است. اين در حالي است كه با تكميل پنجمين نسل از اين پروسه مزاياي قابل‌توجهي متوجه هر يك از سه ضلع مثلث بازار مسكن خواهد شد. نسل اول بازاريابي ملكي به دوراني بر مي‌گردد كه دلالي غيررسمي، مهم‌ترين مرجع خريد و فروش ملك در شهرها محسوب مي‌شد. به گزارش دنياي اقتصاد ، طي بيش از نيم قرن گذشته، معاملات خريد و فروش مسكن عمدتا از طريق واسطه‌هاي ملكي انجام مي‌شد كه فارغ از هر گونه چارچوب و انسجام خاصي به صورت مجزا به بازاريابي براي فروش املاك مي‌پرداختند. حدود نيم قرن پيش، با هدايت حرفه دلالي ملك به مسيري رسمي، فعاليت واسطه‌هاي ملكي در قالب تشكيل آژانس‌هاي معاملات ملكي ساماندهي شد و از آن پس واسطه‌ها با كسب مجوز رسمي مجاز به فعاليت و دريافت حق كميسيون از طرفين معاملات شدند.

با انسجام فعاليت واسطه‌هاي ملكي، واسطه‌گري غيررسمي در محيط‌هايي غير از بنگاه‌هاي مسكن محدود و به تدريج بسيار كمرنگ و در اغلب موارد به‌طور كامل محو شد. اين در حالي است كه طي چند دهه اخير نسل سوم بازاريابي ملكي از طريق انتشار آگهي نامه‌هاي مطبوعاتي، حاوي فايل‌هاي مربوط به املاك فروشي، رواج پيدا كرد. به اين ترتيب متقاضيان فروش واحدهاي مسكوني و ساير املاك اعم از واسطه‌هاي ملكي و همچنين مالكاني كه قصد فروش ملك خود را داشتند اين بار از طريق چاپ آگهي در روزنامه‌ها، اقدام به جذب مشتري كردند.

امكانات نهفته در نسل پنجم بازاريابي ملك
در شرايطي كه نسل دوم و سوم و به صورت محدود نسل اول بازاريابي ملكي به موازات هم ادامه داشت، از حدود يك دهه گذشته با گسترش نقش فناوري‌هاي جديد در فعاليت‌هاي اقتصادي، نسل چهارم بازاريابي ملكي از طريق راه‌اندازي سايت‌هاي اينترنتي خريد وفروش ملك هم رواج پيدا كرد تا اين بار آژانس‌هاي املاك و ساير فعالان اين حوزه بتوانند از طريق انتشار آگهي در فضاي مجازي فايل‌هاي خود را به تعداد بيشتري از متقاضيان ارائه كنند. اما، نسل پنجم بازاريابي ملكي با رواج استفاده از شبكه اجتماعي تلگرام در ميان كاربران ايراني به‌عنوان جديدترين شيوه جذب مشتري براي املاك فروشي به تازگي امكان استفاده از قابليت‌هاي نهفته در روش‌هاي مجازي تبليغات ملكي را در اختيار مثلث بازار ملك قرار داده است.

انتشار تصاوير واقعي از فضاي داخلي و نماي بيروني آپارتمان‌هاي مسكوني و فايل‌هاي املاك فروشي به‌وسيله تلفن همراه از طريق كانال‌هاي تلگرام، هم‌اكنون به‌عنوان مكمل نسل پنجم بازاريابي ملكي امكانات و قابليت‌هاي جديدي را در اختيار متقاضيان خريد وفروش مسكن و مشاوران املاك قرار مي‌دهد كه تا پيش از اين وجود نداشت. در واقع شيوه‌اي كه از حدود يك دهه قبل در كشورهاي پيشرفته به‌عنوان مكمل تبليغات اينترنتي در نسل چهارم بازاريابي ملكي تجربه شد هم‌اكنون به‌عنوان مكمل نسل پنجم جذب مشتري در بازار مسكن پايتخت و چند شهر بزرگ در حال رشد است.

طي 10 سال اخير، استفاده از تصاوير واقعي از نماي بيروني و فضاي داخلي املاك فروشي در كنار انتشار متن آگهي مربوط به شرايط فروش ملك، به‌عنوان تقويت كننده نسل چهارم بازاريابي ملكي يعني انتشار آگهي در سايت‌هاي اينترنتي در كشورهاي پيشرفته تجربه شد. اين تجربه موفق كه مزيت‌هاي زيادي براي خريدار، فروشنده و واسطه‌هاي ملكي در بر داشت، با تاخير 10 ساله هم‌اكنون به نسل پنجم بازاريابي در پايتخت و چند شهر بزرگ كشور يعني بازاريابي ملكي از طريق شبكه اجتماعي تلگرام رسيده است.

ظرفيت 22 ميليوني تبليغات ژورنالي
شبكه اجتماعي تلگرام كه مطابق با آخرين آمارها تا پايان سال 94 حدود 15 ميليون نفر كاربر فعال و 7 ميليون كاربر غيرفعال در كل كشور دارد، طي يكسال گذشته به ظرفيت بزرگي براي تبليغات ملكي تبديل شده است كه با تقويت اين روش با استفاده از تصاوير املاك فروشي، تحول مهمي در نسل پنجم بازاريابي ملكي در حال وقوع است. بازاريابي تصويري در گروه‌ها و كانال‌هاي تلگرامي مي‌تواند 10 گشايش بزرگ در معاملات مسكن به‌خصوص در مقطع زماني حاضر كه فاز خروج از ركود و دوران پيش رونق شروع شده است، را به همراه داشته باشد. نيمي از اين 10 مزيت عمده بازاريابي تصويري در فضاي تلگرام براساس الگوي جهاني فروش تصويري املاك، قابليت عيني پيدا كرده و به‌عنوان يك روش موفق هم‌اكنون در اغلب كشورهاي پيشرفته مبناي خريد و فروش ملك قرار گرفته است.

حذف بعد زمان و مكان در پروسه خريد و فروش ملك اولين مزيت بازاريابي تصويري املاك در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي اينترنتي است. امكان مشاهده تصاوير واقعي از نماي بيروني و فضاي داخلي املاك، در شبكه‌هاي اجتماعي، محدوديت‌هاي زماني و مكاني براي بازديد از فايل‌هاي فروش ملك را از بين مي‌برد و كاربران سايت‌هاي اينترنتي و شبكه‌هاي اجتماعي همچون تلگرام مي‌توانند در هر زمان و هر مكاني فايل‌هاي فروش ملك را براي انتخاب مناسب‌ترين آنها مشاهده كنند.

دومين مزيت تقويت نسل پنجم بازاريابي ملكي به از بين رفتن نياز به مراجعه فيزيكي در جست و جوي اوليه براي خريد ملك بر مي‌گردد. در واقع امكان مشاهده تصاوير فايل‌هاي فروش مسكن، مراجعه براي خريد هر كدام از اين فايل‌ها را منوط به كسب رضايت اوليه از هر كدام از اين فايل‌ها در نتيجه بازديد مجازي مي‌كند. بنابراين متقاضي خريد ملك هرگز وقت خود را براي بازديد از املاكي كه در همان نگاه اول مورد رضايت وي واقع نمي‌شود، هدر نمي‌دهد.

انتشار و امكان بازديد از فايل‌هاي فروش املاك به‌صورت ارزان‌تر و آسان‌تر سومين مزيت بازاريابي تصويري در بازار مسكن است. از سوي ديگر، امكان تصميم‌گيري سريع و كاهش شديد زمان مورد نياز براي بازاريابي و جست‌وجوي مشتري به‌عنوان چهارمين مزيت اين روش تبليغات ملكي مطرح است. تسريع زمان ملك يابي و سهولت مشاهده املاك فروشي براي متقاضيان شاغل، پنجمين مزيت قابل توجه در بازاريابي تصويري محسوب مي‌شود.

علاوه‌بر 5 مزيت ذكر شده، طي 10 سال گذشته، استفاده از روش بازاريابي تصويري املاك در كشورهايي مانند انگليس و آمريكا به‌عنوان جوامع پيشرفته و تركيه و امارات به‌عنوان دو كاربر موفق اين روش بازاريابي ملكي، پنج مزيت ديگر را براي مثلث بازار ملك در اين كشورها – خريدار، فروشنده و واسطه‌هاي ملكي – به همراه داشته است.

امكان مقايسه فايل‌هاي مشابه فروش ملك به‌عنوان مثال در گروه‌هاي 5 تايي، امكان ارائه اطلاعات مكمل حقوقي، فني و اقتصادي براي خريد يا اجاره املاك و امكان اظهار نظر حقوقي خريداران بعد از انجام معامله بابت ويژگي‌هاي محله و ساختماني كه به تازگي در آن مستقر شده اند، سه مزيت عمده ديگر از اين 10 مزيت هستند. اين در حالي است كه فراهم شدن امكان مشاوره رايگان به صورت زنده و صوتي از طريق ميزگردهاي مجازي متخصصان فروش املاك، نهمين مزيت تبليغات تصويري تجربه شده در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي اينترنتي بازاريابي ملكي در كشورهاي پيشرفته است.

همچنين فعالان بازار ملكي در برخي از اين كشورها با استفاده از اين روش بازاريابي ملكي، با اطلاع از نوع شغل، موقعيت جغرافيايي اقوام، دوستان و آشنايان متقاضيان خريد ملك و روحيات و تعاملات اجتماعي آنان، اطلاعات كاربردي مهمي را در اختيار آنان قرار مي‌دهند. اين اطلاعات مي‌تواند شامل معرفي محلاتي با سطح مطلوب دسترسي به خدمات، راه ها، حمل و نقل عمومي و... باشد يا به‌عنوان مثال اطلاعاتي را در مورد محلات جرم خيز يا محلاتي كه از طرف خريداران قبلي به‌عنوان محلات مطلوب و محبوب شناخته شده‌اند در اختيار متقاضيان خريد ملك قرار دهد.

بازاريابي برتر براي نوسازها
كارشناسان بازاريابي ملكي، معرفي فايل‌هاي فروش ملك با استفاده از تصاوير واضح از نماي بيروني و فضاي داخلي آنها را روشي برتر در مقايسه با ساير شيوه‌هاي بازاريابي، براي املاك و آپارتمان‌هاي نوساز مي‌دانند. به اعتقاد آنان، در حال حاضر كه حجم عمده معاملات مسكن در انحصار واحدهاي نوساز است و از طرفي عمده تقويت قدرت خريد از مجراي تسهيلات مسكن مخصوص زوج‌هاي جوان خانه اولي طراحي شده كه عمده آنان شاغل هستند، تبليغات تصويري با توجه به 10 مزيت گفته شده بهترين شيوه براي بازاريابي املاك نوساز و مصرفي است. همچنين اين روش با اتصال آسان‌تر و سريع‌تر طرفين معاملات و واسطه‌هاي ملكي به يكديگر، نقش مهمي در برون رفت از ركود و افزايش حجم معاملات مصرفي خريد مسكن دارد.

تجربه دنيا در بازاريابي تصويري ملك
 شما مي‌توانيد با استفاده از اينترنت در همين لحظه، در هر كجاي دنيا كه مي‌خواهيد خانه مورد نظر خود را جست‌وجو كنيد. در دنياي امروز سايت‌هاي خريد و فروش آنلاين مسكن هر روز پيشرفته‌تر مي‌شوند و فرهنگ استفاده از‌ اين سايت‌ها به سرعت در حال فراگير شدن است تا جايي كه ديگر شغل «معاملات ملكي» در دنيا در حال از بين رفتن است و تنها بنگاه‌هايي كه توانسته‌اند خود را وارد اين شبكه‌هاي مجازي خريد و فروش كنند مي‌توانند به ادامه شغل خود اميدوار باشند.

امكانات متنوع اين سايت‌ها در كنار صرفه‌جويي در وقت و حذف پورسانت دلالان مسكن در واقع راز موفقيت آنها است. اين سايت‌ها در بازار رقابتي با يكديگر امكانات خاصي را براي كاربران فراهم مي‌كنند كه در نهايت مستاجران، خريداران و صاحبان ملك‌ ترجيح مي‌دهند از اين سايت‌ها استفاده كنند. در اكثر اين سايت‌ها اطلاعاتي از قبيل قيمت‌، تعداد اتاق‌ خواب‌ها، امكانات موجود در خانه، مدت ساخت، مكان دقيق و عكس‌هايي از داخل، خارج و اطراف ملك وجود‌ دارد و فقدان هر كدام از اين اطلاعات باعث كاهش شديد بازديد‌كننده و ديده شدن ملك در سايت مي‌شود. اما در كنار اين اطلاعات كاملي كه داده شده‌است، بعضي از سايت‌ها براي جذب مشتري خدمات جديدي را ارائه كرده‌اند، در آمريكا سايت‌هايي مانند: «سايبرهوم»، اطلاعات ملك‌هاي هر منطقه را به صورت طبقه‌بندي شده و ليستي يا نقشه‌اي در آورده‌است و خريدار با يك نگاه مي‌تواند اطلاعات بازار كلي آن ناحيه را دريافت كند. همچنين مقالاتي براي بالا بردن سطح اطلاعات خريداران، مستاجران و مالكان در حوزه مسكن در كتابخانه اين سايت قرار گرفته‌است. سايت «هومز» امكان استفاده آسان از سايتش را از طريق نصب اپليكيشن بر گوشي‌هاي تلفن‌همراه فراهم كرده است. سايت «ريلتور» كه وابسته به موسسه ملي معامله‌گران مسكن است ليست‌هايش را در مورد جزئيات ملك‌هاي معاوضه شده، تغيير قيمت‌هاي مسكن و عكس‌ها و ويدئو‌هاي متنوع از خانه‌‌هايي كه آماده فروش يا اجاره هستند هر 15 دقيقه به روز مي‌كند و تازه‌ترين اخبار را در دسترس مردم قرار مي‌دهد. سايت «توروليا» با كنار هم قرار دادن متخصصان مسكن امكان ارتباط مستقيم آنلاين را به‌صورت صوتي براي كاربران خود فراهم كرده‌است. همچنين كاربران مي‌توانند تجربه‌هاي شخصي خود را در مورد خريد مسكن به صورت صوتي در سايت بگذارند. امكان مقايسه در كنارهم 5خانه و فيلتر‌هايي كه براي جست‌وجو وجود دارند از ديگر دلايل محبوبيت اين سايت است. سايت «زيلوو» نيز امكان پرسش و پاسخ بين متخصصان و مردم را فراهم كرده‌است. اين سايت از تمامي مردم دعوت كرده تا اطلاعات خانه‌هايشان را حتي اگر قصد خريد و فروش ندارند، وارد كنند؛ در نتيجه كاربران سايت مي‌توانند موقعيت خانه‌اي كه مي‌خواهند و قيمت‌هاي كلي منطقه مورد نظر خود را متوجه شوند. سامانه زيلو «zillow» در آمريكا يكي از اين نمونه‌هاي موفق است كه در آن مي‌توان تمام آپارتمان‌ها و املاك فروشي يا اجاره‌اي را با وارد كردن كد منطقه مشاهده كرد.

در اين سامانه تمام مشخصات، قيمت پيشنهادي و ساير شرايط فروش يا اجاره آپارتمان‌ها به همراه اطلاعات نحوه تماس با فروشنده قابل دسترسي است. حتي برآورد كارشناسي سامانه درباره سطح بالا يا پايين قيمت پيشنهادي فروشنده نيز در اين سامانه به خريدار اعلام مي‌شود. در انگليس نيز سايت‌هايي مانند: «پروپرتي نت‌ ورك» از كاربران خود مي‌خواهد از طريق فيس‌بوك وارد شوند و با توجه به اطلاعاتي كه از كاربر، علاقه‌مندي‌ها، شغلش و دوستانش به دست مي‌آورد به او پيشنهاد مي‌كند چه خانه‌اي را در چه منطقه‌اي بخرد يا اجاره كند. سايت «فايند پروپرلي» فيلترهاي متعددي را در سايت خود قرار داده كه توسط آنها مي‌توان محله‌ دلخواه را براساس مسافتش تا ايستگاه‌هاي مختلف و پارك‌ها، آمار جرم، ميزان ماليات و محبوبيت در ميان قشر خاص انتخاب كرد. سايت‌هاي «پروپرتي اسنك» و «زوپلا» ملك‌ها را براساس كاهش قيمت و تاريخچه نوسانات قيمت و ميزانشان در هر ناحيه مرتب مي‌كنند. در انگليس سايت‌هاي خاص موضوعي نيز وجود دارند مانند: كليسا يا مدرسه‌هايي كه با هدف تغيير كاربري به فروش مي‌رسند، فروش زمين، خانه‌هاي مدرن، مسكن‌هاي داراي وام و اجاره يا خريد اتاق به جاي يك واحد كامل، كه امكان جست‌وجوي سريع‌تر را براي كاربران فراهم مي‌كنند. اين سايت‌ها همچنين مشاوره‌هايي براي قيمت‌گذاري روي ملك دارند و باعث بالا رفتن اعتماد مردم براي خريد خانه مي‌شوند. همچنين سايت‌هايي وجود دارند مانند «زوپلا»، «رايت موو» و «ورد پروپرتيز» كه امكان جست‌وجو و پيدا كردن ملك را در اكثر كشورهاي جهان فراهم كرده‌اند.
ارسال به توييتر

اخبار مرتبط

=========================================== 

 اميدواريم استحكام ، زيبائي و مهمتر از همه اعتبار فروشنده شركت سرمايه گذاري توسعه ساختمان سپهر تهران متعلق به بانك صادرات)شما را ترغيب نمايد تا در صورت نياز به ملكي در شمال شهر تهران براي سكونت در محيطي دلپذير و زيبا و يا سرمايه گذاري مطمئن ، يكي از خريداران اين برج هاي آرامش بخش باشيد.

اطلاعيه پيش فروش آپارتمان در خيابان فرشته تهران

 فروش ( پيش فروش ) آپارتمان در خيابان فرشته تهران

===============================
  قيمت آپارتمان در تهران ,  قيمت آپارتمان در تهران همشهري ,  قيمت آپارتمان در تهران همشهري آنلاين  , قيمت آپارتمان در تهران روي ديوار  ,  قيمت آپارتمان در تهرانپارس  ,  قيمت آپارتمان در كيش ,   قيمت آپارتمان در شهرك غرب , قيمت آپارتمان در شهرك اكباتان  ,  قيمت آپارتمان  ,  جدول قيمت آپارتمان در تهران  ,  جدول قيمت آپارتمان مناطق تهران  ,  جدول قيمت مسكن در مناطق تهران  ,  جدول افزايش قيمت مسكن مهر  ,  جدول قيمت مسكن در مناطق تهران  ,  قيمت مسكن در مناطق مختلف تهران+جدول  ,  قيمت مسكن در تهران  ,  قيمت مسكن در سال 94  ,  قيمت آپارتمان در تجريش ,  قيمت آپارتمان در شمال تهران  ,  قيمت خانه در شمال تهران  ,  قيمت مسكن در شمال تهران  , قيمت مسكن در شمال شرق تهران  ,    
----------------------------------

#ملك , #خريد ملك , خريد مسكن #آپارتمان , #خريد آپارتمان , #خريد ملك در تهران ,
 #,ويلا  , #آپارتماناداري ,
 #apartment  , #آپارتمان , # فروش آپارتمان#خريد آپارتمان , # رامسر, #شمال , #شمال تهران ,    
#خيابان فرشته , # آپارتمان خيابان آقا بزرگي , # خريد آپارتمان در خيابان فرشته تهران ,
=============
اطلاعيه فروش آپارتمانهاي سند اداري و مغازهاي تجاري
 فروش واحد هاي تجاري و آپارتمان هاي اداري در بر خيابان آزادي تهران : مغازه هاي داخل پاساژ مناسب براي موبايل ، كامپيوتر ، صنايع دانش بنيان ، صنايع پزشكي ،  دندانپزشكي  ، علوم آزمايشگاهي  و داروسازي
واحد هاي اداري در متراژ هاي 60 الي 110 متر مناسب براي دفاتر  كليه شركت ها
اول منطه زوج و فرد طرح ترافيك با تامين پاركينگ 100 درصد و دسترسي مترو ، BRT
----------------------------------------------------------------------

قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان  قيمت آپارتمان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.